Guess who´s back ;)

Saknat mig?? ;)

Jag bloggade ju ett litet tag innan men valde att ta bort det gamla och börja om på nytt...

Ungefär så som jag har gjort i mitt liv de senaste 2 veckorna..

Just idag mår jag så hiimla bra!!!
Har för en vecka sen förflyttat mig ifrån Malmö till Uppsala, mest pga jobb faktiskt..
Men nuu, nu känner jag att det verkligen var ett superbra beslut!
I Malmö har det varit en del tråkigheter och trampande i samma spår ett tag som fick mig att känna mig nere och jag kände att jag började tappa min "gnista".. INTE BRA!

Men det var då det!! ;)

Här i Uppsala har jag genom min goda vän Kerstin fått jobb (tillbaka som servitris, men guud vad kul det är) och hon står ut med att dela sin lilla 1:a med mig tills jag lyckas hitta mitt eget place.
Jag har börjat utforska stan, som visserligen är lite mindre än Malmö men det känns faktiskt som att den har nästan minst lika mycket att erbjuda.. Supermysigt!!!

Jag har jobbat på ett ställe som heter Peppar Peppar ett par gånger nu, supergullig personal och vääldigt bra mat. Sånt som gör att det är kul att jobba!
Imorgon ska jag till "Gillet" som är Restaurangen på Hotell Clarion här i stan.. Var där på intervju förra veckan och eftersom "dom gillade min personlighet" vill de gärna träffa mig igen :) Kulkul!!

Häromdagen sprang jag till och med på en kille ifrån Malmö som jag känt ett tag.. Han har tydligen bott här i ett halvår och det var ett rent nöja att få träffa honom igen! 
Och han räddade mig i Söndags med att fixa pizza till mig och hålla mig sällskap på min inte fullt så välmående "dagenefterkvällenföre" ;)
Världen är så liiten... 

Jag saknar självklart mina fina vänner och familj därhemma..
Men jag ska ju snart hem om en sväng :)

Dags för Desperata Hemmafruar!!

Ses när vi ses!

Kommentarer
Postat av: Fulle-Tulle

Hallååå, vem skulle inte gilla din personlighet?!?!? du är ju fan helt jäkla lovely!

2010-03-12 @ 11:42:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0