Ojoj!

Nu har jag varit sådär kass på att skriva igen..

Våren är på väg! Till och med i Uppsala, här är en del snö kvar men man ser klar förbättring om man jämför med hur det såg ut här för 2 veckor sen :)

Det är fullt upp!

Började på Clarion i Måndags med rundvisning, anställningsskrivande och internutbildningar..
trodde att jag skulle vara där ca 1-2 timmar.. Det slutade med 8! :D hahaha
Så igår jobbade jag mitt första pass, en superenkel 3rättersbeställning på kvällen, ganska smärtfritt!
Idag körde jag första lunchen.. Faan vad man känner sig lost innan man hittar var grejer finns osv..
Men men, det gick bra! Tungt som fan, men det ska man väl överleva :)

Börjar bli lite panik med boende... :s
Pratade med min vän som så snällt låter mig bo hos henne även om det gått lite snabbare än tänkt och jag fått stanna hos henne mycket längre än vi båda tänkt..
Känns lite som att jag kört ut henne från sin egen lgh och jag har aaaldrig kännt mig så mycket ivägen!!!
Svårt att njuta av allt som går bra när det blir knepigt med henne och stress över boende..

Nu tror jag i alla fall att jag kan bo hos min "malmökompis" i några dagar nästa vecka, innan jag åker till Malmö.
Sen har jag fått hyra en annan lgh i 3 veckor... Hoppas verkligen att jag hittar ngt annat under den tiden..
Annars får man kanske åka hem igen :(
Tänker inte bo på gatan direkt!

Positiva tankar positiva tankar positiva tankar!!!!

Annars händer det inte så mycket här...
Mycket jobb och lite Hockey! ;)
Men det är bara bra! Har ju inte mycket annat att göra här hahaha

Var förresten på O´learys i måndags och kollade MFF-matchen.. Ingen hit!
Men det blev en trevlig kväll, 2 av kockarna från "Peppar" kom och gjorde mig sällskap :D

Tack för det!

Nu ska jag krypa under täcket och käka lite glass: SIA-Mynta Fikon Yuuummiiii!

Kärlek till Er! <3

Puusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0