Happy Days :D

För er som inte vet det redan så fick jag svar igår.. Jobbet på Clarion Hotell Gillet i Uppsala är mitt!! :D
Ska börja som "lunchansvarig" och utgå därifrån.. Jag är väääldig glad över detta och tycker att det ska bli sjukt spännande!!!
Kommer kanske till och med bli lite receptionsarbete längre fram.. Skojjigt!! :)

Skönt att ha fast dagtidsjobb, då kan jag ju själv välja hur mycket kvällar och helger jag vill jobba utöver det!
Perfekt!!!

Har lite andra roliga grejer på gång i dagarna men det tänker jag inte berätta om här än ;)

På lägenhetsfronten går det därimot väääldigt trögt... så är det nån som kan tippsa om boende i Uppsala så är det hjärtligt välkommet!!!

Idag har jag varit på Cocktail inspirationskurs.. Super trevligt och ganska smaskigt oxå :)
Är aldrig fel att få dricka gratis Cocktails kl 14 en torsdagseftermiddag ;) hahaha
Och dessutom lära sig något på köpet!! Värre saker har jag ju varit med om ;)

Nu är det dags för middag!

Hej på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0