Det löste sig!

Helgen var kul!
15 timmars jobb ifredags och lite "afterwork" efter det ;) hahaha
Känns veerkligen att man inte är van vid restaurang "racen" längre!
Jobb i lördags oxå på Peppar, najs.. Efter var vi på invigning av en ny restaurang här i stan som heter- "Magnussons", riktigt trevligt! Avslutade på Bullit! Me like! :)

I söndags blev det panik då jag fick besked om att jag mååste flytta ut måndagen och hade fortfarande ingenstans att bli av. Magsår!!
Men med grymt flyt fick jag flytta in i ett studentrum redan måndagkväll!!! :D
Någon måste vaka över mig...

Igår hade jag även min första dag som ensam lunchansvarig på hotellet...
Det gick nog ganska ok.
Med tanke på att jag inte alls var på humör och var sjukt tankspridd..
Har fortfarande inte speciellt kul på Gillet och jobbet är väldigt tungt dom dagarna vi har mycket bokat..
Får se hur det blir sen, ska ju åka till Malmö på torsdagkväll o sen är jag ledig en vecka! :)
Eller rättare sagt i 10 dagar!!! Fiint! :)

Jag har inte träffat alla som bor i min korridor än men jag vet att nån av dom spelar gitarr... :s
Och sjunger.... hahahaha¨
Blir nog bra i halvlek!

Nu ska jag se om jag får igång web-tv..Läängtar till torsdag!!!!

HEJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0