Dags för fredagsmyys :)

Goförmiddag där ute!
Då var det helg igen!! Tiden går fört när man har roligt ;)

Igårkväll var jag ute på ett litet mysigt Grekiskt ställe och drack vin med en ny bekantskap.. Trevligt!
Var till och med hemma i tid så imorse flög jag ur sängen 8.30 och började tvätta!
Bra jobbat!! :)

Nu är väl snart tvätten klar.. Då tar jag en dusch och beger mig ut på stan en sväng innan det är dags för jobb på "Peppar"
Dom har sjukt mysiga "huvtröjor" på Gina Tricot som jag spanade lite på igår.... Hmmm..
Har egentligen inte råd men i min snåla packning när jag åkte upp hit ingick det inte mycket varma tröjor så det är ju nästan ett måste att slå till... ;)
Mmm.. Får se hur det blir med det..

Känner på mig att detta blir en bra helg :D
Jobbar båda idag och imorgon men det gör inget!! hahaha

Dags o hämta tvätten!!

He en fin fredag alla.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0