Beslutsångest!!

Phuuhh..

Vilken dag!!
Eller rättare sagt eftermiddag/kväll...

Dagen har varit bra! Lär mig mer o mer rutiner på jobb och fick vara själv mellan 12-17 idag..
Det gick över förväntan, förstår inte hur jag som är så hiimla förvirrad ibland kan memorera så mycket när jag väl försöker :D

Såå, dagen var helt ok..

Tills jag slutade jobbet och gick "hem" till en tom lägenhet som inte är min och där jag bara känner mig stressad av att vara och känner mig ivägen...Men var ska jag bli av då??
Ringer och mailar på olika lägenheter varje dag..
Ska jag behöva säga upp mig och åka hem???
Det vill jag ju absolut inte :(

Det gör inte heller saken lättare att jag är helt ensam här och inte har ngn att prata med..
Längtar till imorgon när jag ska jobba på "Pepper" igen med goa folk!
Blir lång dag dock, 8.30-17 på Gillet sen direkt till Peppar o köra där till stängning.. Kan väl bli typ vid 00..
Men det är det värt! Är ju inte direkt så att jag har ngt bättre för mig ;/

Hoppas veeerkligen att min "malmökompis! håller vad han lovar så jag kan bo hos honom sista dagarna innan jag åker till Malmö nästa vecka.. Har inte hört ifrån honom på 2 dagar nu.. Oroväckande..!!!
Som sagt.. phhhuuuhhh...
Man kan ju få magsår för mindre!!

Ska kanske försöka sova lite..

God Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0