Faan vad dålig jag är på det här!!

Nu har det gått mer än en vecka sen jag skrev sist..
En del har hänt under den tiden..

Har bla annat bestämt mig för att flytta tillbaka till Malmö!
Så fort som möjligt! hahaha
Här svänger det fort..

Men det har väl inte blivit riktigt som jag tänkt här i Uppsala.. Känner mig mycket ensam och så..
Saknar framförallt familj och vänner hemma i Malmö.

Så nu när jag var hemma om i Malmö förra veckan så blev jag rekommenderad till ett jobb som hovmästare på Debaser!
Och efter en liten intervju så fick jag det! skitkul!
Självklart så vill ju dom att jag ska börja där så fort som möjligt så jag sade upp mig från min tjänst på hotellet så fort jag fick veta och är nu endast tbx här för att jobba de sista dagarna som de håller kvar mig!

Nu har jag haft en rolig helg, Nirre kom med mig upp i torsdags. Hon körde så vi slapp buss/tåg denna gången.
Har varit skönt att ha henne här.. Det är sjukt vad man saknar människor och förstår hur mycket de betyder när man är ifrån varandra..
Nu körde hon hem i förmiddags och Herregud vad tomt det blev direkt!! :(

Men men, har jag flyt kan jag åka hem om 11 dagar :)

Och här är ju inte heelt pissigt att vara! ;)
Har träffat några alldeles underbara människor som jag kommer sakna fruktansvärt mycket!
Men dom har lovat att komma o hälsa på mig i Malmö så vi håller kontakten! :)

Nu ska jag försöka nanna, ju fortare jag somnar desto fortare blir det ny dag och närmre hem...

God Natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0