En bra dag!

Har det verkligen varit idag..:)
Kändes sjuuukt tungt att gå upp och pallra sig till jobb imorse men det gick över ganska snabbt!
Även om lunchjobbet inte är speciellt stimulerande så har det rullat på och dagen swischade snabbt förbi :)

Fick även klart besked idag om att jag jobbar min sista dag på hotellet fredag nästa vecka.. :D
Pratat med nya chefen och ska infinna mig på mitt nya jobb den 20/4! Längtar!
Ska bli så sjukt kul!!!!

Så nu kommer tiden gå fort, har bara 1 ledig dag tills jag ska åka..! :D

Från det ena till det andra.. Mitt studentrum är sjukt deprimerande!!!
Duschen är ofräsch (delas med 5pers), korridoren är stökig och för att inte att tala om KÖKET!!
Fyy faan! Mamma, du hade svimmat!!! ;)
Och såhär bor folk i flera år??? WHYYY???
Jag vet folk som suttit inne som haft bättre standard än såhär!!

Tackar gudarna för att man bara är här tillfälligt!!!

10 DAGAR KVAR!!! :D

Fick förresten ett till got besked idag!
Danska skatten, OMG!!
Tur att jag har en god vän som e grym på det där, för jag förstår NADA! hahaha
Hon räknade i alla fall på min skatt och det ser ljust ut..
Kan kanske snart köpa min Keyboeklocka som jag drömmer om <3
Slänger in lite bilder så ni kan titta som inte vet hur dom ser ut.. Sjukt klumpiga och sjukt snygga!! :)

Nu ska jag försöka kolla några avsnitt från Weeds(om min seeega dator tillåter)

Puuss och Krraauumm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0